fbpx

23. מיפוי נכסים ד' - אתם בעצמכם! (צוות הקמפיין)

הישויות שלך במדיה החברתיים ובאמצעי יצירת קשר

להודיע לכל העולם זה לא רק לשלוח מסרים אקטיביים, אלא גם להציב את המסרים בכל מקום שבו אנשים רואים אתכם ואם הם מספיק משועממים או מתעניינים, הם גם יקליקו. למשל: סטטוס בווצאפ, סטטוס בגוגל, בפייסבוק – אינטרו וקישור ב"האתרים שלי", ולוודא שרואים את שניהם בעמוד הבית שלכם. בפייסבוק ובלינקדאין – תמונת קאבר מהקמפיין (חשוב לעדכן כדי שאנשים לא יחשבו שלא מתקדם או שנשאר יותר זמן ממה שנשאר) ופילטר על תמונת הפרופיל (בשיעור הדרכה טכנית אסביר איך, זה קלי קלות). זה בנוסף ל"אירוע חיים" בפייסבוק ו-WORK ANNIVERSARY/NEW JOB בלינקדאין. חתימה במייל עם קישור לקמפיין, רצוי תמונה כי זה יותר מושך תשומת לב. אפשר אפילו הודעת "מחוץ למשרד" שבימים אלה אני בקמפיין מימון המונים וייתכן עיכוב במענה (ברור שלא אכפת לך ואולי אפילו לא יהיה עיכוב, זה רק כדי לאפשר לך לתת קישור לקמפיין ולחשוף אותו לעוד אנשים!). וזה בנוסף לנוכחות הרשת הרגילה שלכם.

 

רשימות תפוצה רלוונטיות (ניוזלטרים ודומיהם)

אם הניוזלטר מתוחזק היטב, יכול להיות שזה אפילו מעגל ראשון!

 

כישורים אישיים (הומור בעיקר)

אם אנשים עוקבים אחריכם כי אתם מרגשים, מצחיקים, מעניינים, יודעים הכול לפני כולם וכו' – תמשיכו לספק את אותה הסחורה! רק תשתדלו שזה גם יתקשר לקמפיין בסוף. עינת שמשוני העלתה את זה למדרגת אמנות, כל פוסט שלה קורע מצחוק, לפעמים מרגש אבל בדרך כלל קורע, והרבה פעמים יש בסוף מסר שקשור לספרים שיצאו לאור או לקידום קמפיין הדסטארט, שלה ושל אחרים (הביאה לנו המון תומכים ל"מחזירים את רועי הביתה" עם פוסט שנגע בכל קצות העצבים החשופים של אנשים), 

 

תבניות שמזוהות איתכם

אם יש לכם השתגים, מוטיבים חוזרים או תבניות כלשהן שמזוהות איתכם – תמשיכו! פשוט תשתדלו שהמסרים יהיו קשורים איכשהו לקמפיין. אם זה ציטוטים של הילדים אז משהו שהם אמרו על הקמפיין, אם זה "והיום בפינתנו 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️" אז פדיחה עצמית מהקמפיין. 

ואם אין לכם "פינות" קבועות , ויש לכם עוד כמה חודשים עד לקמפיין – צרו "פינות" ותחזקו אותן באופן קבוע. לאחר השקת הקמפיין תוכלו למנף אותן 🙂

הערה חשובה מאוד מאוד מאוד מאוד, באדום: לעולם לא לצחוק או להתלונן על תומכים בפומבי, גם אם הם מאוד מצחיקים או מעצבנים! תקימו בשביל זה קבוצת ווצאפ או צ'ט פייסבוק סגור של האדמינים. 

 

אפילו את "מה בארטיק" גייסתי פעם אחת למען קמפיין…

אני ממליצה גם לעבור על פוסטים מהחודשים האחרונים ולראות איפה אתם מקבלים יותר מעורבות, גם לייקים אבל גם מספר תגובות. כדאי לקראת הקמפיין לעשות יותר כאלה כדי להגביר מעורבות בעמוד שלכם, וכמובן למנף אותם למטרות הקמפיין.

 

סיפור אישי (גם אם לא קשור)

בשביל יחסי הציבור – של הקמפיין ואחר כך של הפרויקט – תצטרכו להיחשף עם סיפורים אישיים מיוחדים, רצוי עצובים, מרגשים, מעניקי השראה, התגברות מיוחדת או כל דבר כזה. ביח"צ לא מוכרים מוצר או פרויקט, אלא אדם. תחשבו עד כמה אתם מוכנים להיחשף, וזה הריאיון שתעניקו, כשהפרויקט הוא שולי בתוך הכתבה. למשל גלי לופו אלטרץ שאיבדה את אמה בגיל צעיר, וגם סבתה נפטרה צעירה. כדי שלילדים שלה תהיה אמא יותר זמן, היא אימצה סגנון בישול בריא (לפני כן הייתה שפית של בישול מושחת), והפכה לגורו של בישול בריא ומאוחר יותר של בישול טבעוני. ב"גור גולש לאולימפיאדה" מה שעניין את היח"צ היה שהגלישה עזרה לגור להתמודד עם מות אמו. ב"גיבורים, מלכים ודרקונים" הסיפור היה ילדה בת 9 שיזמה ספר ואיירה אותו בגיל 15. זה שאמא שלה (אמתכם הנאמנה) כתבה זה עוד חלק מהסיפור, אבל ענתי לגמרי הייתה הגיבורה. ב"שומרי ים המוות" הסיפור של הסרט היה הסיפור של היח"צ – שיתוף פעולה ישראלי-פלסטיני-ירדני נדיר. 


שיעורי בית: למפות את הנכסים שהם אתם.