הקורס של תמר עילם גינדין: "להביא את הערך שלך לעולם באמצעות מימון המונים"
במימון המונים כסף זה לא העיקר.
הכסף חשוב, כמובן. הוא המטרה המוצהרת, אבל הוא ממש לא המטרה היחידה.
היתרונות העיקריים של קמפיין מימון המונים הם במקומות אחרים לגמרי…
בואו נגלה צעד אחר צעד איך גם אתם יכולים
להביא את המתנה שלכם לעולם
בשיטה שפיתחתי ושכפלתי עשרות פעמים.
במימון המונים הכסף חשוב, כמובן. הוא המטרה המוצהרת, אבל הוא ממש לא המטרה היחידה. היתרונות העיקריים של קמפיין מימון המונים הם במקומות אחרים לגמרי…
במימון המונים אנחנו רותמים את כוחה של הקהילה שלנו ומאפשרים לה לעשות משהו מרגש ביחד, ותוך כדי כך להתגבש עוד יותר ולגדול. אם אין לך עדיין קהילה, יש לנו פרק שלם על זה.
הרבה יזמים פשוט קובעים סכום יעד לפי מה שנראה להם הגיוני, בר השגה, או לפי הערכה, במקום לבדוק באמת את הצרכים שלהם. בנינו לכם כלי חינמי כדי לחשב מה הסכום שאתם צריכים לדרוש כדי שבטוח לא תפסידו גם אם הקמפיין יצליח.
אם לא יכירו אותנו - איך יתמכו? אבל קרצייתיות יתר עלולה להרוס. בנייה נכונה של הנוכחות שלנו ברשתות
מהם הנכסים החשובים בקמפיין ואיך ממנפים אותם נכון כדי שבאמת יכניסו לנו כסף?
שיהוו עבורכם תוכנית עבודה מסודרת להגעה ליעד, כי לא כדאי לשלוף מהמותן כשהשעון מתקתק לקראת סיום הקמפיין. כל תוכנית היא בסיס לשינויים, אבל הגאנט יתן לכם בסיס ממש טוב לשינויים האלה.
נלמד על מהלך קמפיין טיפוסי - שלבים אופינייים בקמפיין, בעיות ואיך מתגברים עליהן, בחירת הפלטפורמה הנכונה והעברת המסרים.
בקמפייני מימון המונים התומכים לא סתם מביעים הערכה אלינו באופן כספי ואמונה ברעיון שלנו, אלא גם מקבלים תשורות. נלמד מה סוגי התשורות השונים ואיך לתמחר אותן.
אחת מטביעות האצבע שלי על קמפיין היא האורך שלו - קמפיין בזק. בשיעור הזה אני הולכת לחשוף בפניכם את תמצית השיטה שלי.
(בשנה האחרונה כתבתי בשבילכם מעל 250 עמודים של תוכן!!!)
תקבלו גם:
בסרטון שלפניך יובל מספר למצלמה איך היה לקבל ממני ייעוץ לקמפיינים שלו (למעשה לראשון, כי אחר כך היה לו את כל הידע!)
מודול | מס' פרק | נושא הפרק |
מבוא
| 0 | היכרות |
1 | למה מימון המונים? | |
מודול 1: קהילה
| 2 | חשיבות הקהילה בקמפיין |
3 | בניית קהילה לקראת קמפיין | |
4 | הפעלת קהילה תוך כדי קמפיין | |
5 | הקהילה אחרי הקמפיין | |
6 | תורת המעגלים | |
7 | מעגל ראשון | |
8 | מעגל שני | |
9 | מעגל שלישי | |
10 | תודה והודיה | |
11 | ראשית כל – אל תציקו! | |
מודול 2: אפשרויות
| 12 | מסלולי מימון |
13 | זמנים | |
14 | מהות הגיוס | |
15 | מיקום הקמפיין | |
16 | סיכום האפשרויות: הנוסחה שלי להצלחה | |
מודול 3: הכנה לקמפיין
| 17 | מבוא לבניית הקמפיין |
18 | בחירת הפלטפורמה | |
19 | קביעת סכום יעד (הכלי החינמי) | |
20 | מיפוי נכסים א' – תאריכים | |
21 | מיפוי נכסים ב' – אקטואליה | |
22 | מיפוי נכסים ג' – אנשי מפתח | |
23 | מיפוי נכסים ד' – אתם בעצמכם | |
24 | מיפוי נכסים ה' – הסתייגויות | |
25 | החלפת דיסקט | |
מודול 4: בניית הקמפיין וכתיבתו
| 26 | מסרים א' – חמשת המ'-ים |
27 | מסרים ב' – תוכן הקמפיין | |
28 | מסרים ג' – שפה יוצרת מציאות, סמנטיקה, כתיבת יוניסקס | |
29 | מסרים ד' – מסרים בלתי מילוליים – וידיאו ותמונה | |
30 | תשורות א' – כללי + תמחור + תשורות קשורות | |
31 | תשורות ב' (ללא מעוניינים במוצר) | |
32 | תשורות ג' – קבועות/דינמיות, תרומת תשורות | |
33 | קמפיינים שמכוונים גם לחו"ל | |
מודול 5 – טכני
| 34 | עיבוד תמונה: קנבה, פיינט, פאוור פוינט, |
35 | עיבוד קול: אודסיטי | |
36 | עיבוד סרטון: קנבה, מובי מייקר, פאוור פוינט | |
37 | YOUTUBE מציאת מוסיקה, הורדת סאונד, העלאת סרטון, כתוביות, ת'מבנייל | |
38 | טפסים וגיליונות גוגל (שיטס ופורמס) כולל WAME | |
39 | מייל ווצאפ: מכותבים ב-BCC, חתימה שקשורה לקמפיין, קישור MAILTO, רשימת תפוצה בווצאפ, ביטלי ו-UTMים | |
40 | אתר הדסטארט (כולל באנרים בתוכן הקמפיין) | |
מודול 6 – ניהול הקמפיין
| 41 | נבחרת החלומות: הצוות שלך |
42 | שלבי הקמפיין | |
43 | הכנות – יציאה לפרקטיקה | |
44 | השקת קמפיין | |
45 | פסיכולוגיה בשנקל | |
46 | תכנים נלווים בקמפיין | |
47 | קריאת אנליטיקס | |
48 | פרסום ממומן | |
49 | לכל שאלה תשובה | |
50 | סכומים בטוחים | |
51 | משפחה וחברים כמעגל ראשון | |
52 | הנותן מקבל | |
53 | תומכים שצריך לחשוב עליהם פעמיים | |
54 | ליווי, ניהול וייעוץ | |
מודול 7 – אחרי הקמפיין
| 55 | אירוע מס: חשבוניות וקבלות |
56 | ניהול תשורות | |
57 | אחרי הקמפיין – שימור קהילה | |
58 | הקמפיין הבא | |
59 | כשהפרויקט מתעכב | |
60 | תומכים מאתגרים | |
מודול 8 – סיכומים
| 61 | סיכום ומבט לעתיד |
62 | הכישלונות שלי ומה אפשר ללמוד מהם |
בלחיצה על כפתור ההרשמה ייפתח לכם דף רישום ותשלום ובו תמלאו את כתובת המייל שלכם ושאר הפרטים. לאחר ההרשמה תוך כמה דקות אתם תירשמו בצורה אוטומטית למערכת שלנו ותקבלו למייל את פרטי ההתחברות שלכם לקורס.
בחלק מהשיעורים אני נותנת לכם שיעורי בית. הרבה מהשיעורי בית הם בפועל נקודות מחשבה שאתם צריכים לחשוב עליהן עם עצמכם ולהגיע להחלטה. שיעורי הבית האלו מאפשרים לכם לחדד ולדייק את הקמפיין שלכם, והם מאוד חשובים.
ללא ספק ההמלצה שלי היא לצפות בכל הקורס לפני שמתחילים את הקמפיין. להכנה יש חשיבות רבה, והיא מאפשרת לכם לתכנן את הקמפיין בצורה חכמה ואסטרטגית, וכך לדעת למה לצפות בכל שלב ושלב.
בהחלט. ניתן לסיים לצפות בכל הקורס ואז לקבל את כל ההחלטות. אפשר גם לעשות את שיעורי הבית תוך כדי הצפייה בקורס ומקסימום לתקן את עצמכם ככל שמתקדמים.
עם זאת אדגיש כי סביר להניח שתוך כדי הקורס יעלו לכם נקודות למחשבה, אז שווה לשמור מחברת פתוחה ולתעד את המחשבות הללו כדי לא לאבד אותן.
הקורס פתוח לכם לנצח. לכן, תתחילו אותו מתי שתרצו – בזמן שבו אתם מוכנים להתחייב ללמידה רציפה והשקעת זמן ומחשבה בקמפיין שלכם.
התשובה המיידית היא: זה תלוי.
מי שלומד מהר ומשקיע כמות זמן נכבדת, יכול לסיים את הקורס אפילו בשבועיים.
מי שרוצה לקחת את הקורס קצת יותר לאט, יסיים את הקורס בערך בחודש וחצי (מודול אחד בכל שבוע).
השיעורים בנויים וארוזים עבורכם בביסים קטנים ונוחים לעיכול. בגלל זה יש כל כך הרבה מהם! לא פחות מ-62.
ההמלצה שלי היא ללמוד מודול אחד כל שבוע (לא כולל מודול 5 הטכני ומודול 8 הקצרצר), ולפזר אותו על פני השבוע. חשוב מאוד לשמור על רצף כדי לאפשר הטמעה אפקטיבית של החומר ולא "לצאת מהלופ". עדיף להקצות שעה-שעתיים ביום ולעבוד כל יום קצת מאשר להקצות יום שלם ליחידה ואז 6 ימים לא לגעת בחומר בכלל.
החלוקה האידיאלית בעיניי:
אם יש לכם שאלות בזמן למידת הקורס, אפשר לשאול במייל info@schnorking.co.il ונענה לכם בהקדם האפשרי.
כן! לחצו כאן
כן, הכמות שרשומה היא המקסימום תשלומים האפשריים, אפשר לחלק לפחות תשלומים.
אפשר לשאול אותן פה ואנחנו נחזור אליך ב-24 שעות הקרובות במייל/ווצאפ לבחירתך.