fbpx

בואו לִשְׁנוֹרק איתנו!

הירשמו להשקת הקורס

שנורקינג

להביא את הערך שלך לעולם

אחרי חודשים של חידוד התכנים,
ימי צילומים ארוכים ושבועות של עריכה,
אני גאה לספר שממש בקרוב תושק התוכנית שלי ללימוד מימון המונים!!!
התוכנית עוזרת ליזמים להפיץ את הערך שלהם לעולם
ולבנות קהילה רתומה סביב המיזם שלהם,
בשיטת קמפיין הבַּזָק שפיתחתי
המבוססת על 7 שנות הניסיון שלי,
וגיוס של מעל מיליון וחצי שקל בהדסטארט.

ב-1.8.2022 אני משיקה את התוכנית
במחיר השקה מטורף ל-72 שעות בלבד
אז אם לא בא לך לפספס את זה,
כדאי לך להשאיר פרטים בתיבה הבאה
ואני אודיע לך אישית במייל ובווצאפ
כשההרשמה תיפתח:

כאן נרשמים להשקת התכנית👇🏻

תעביר לכם את הקורס

היי, אני ד"ר תמר עילם גינדין, והפעם דווקא תואר הדוקטור שלי בבלשנות איראנית לא רלוונטי.  אני עוזרת לאנשים להביא את הערך שלהם לעולם באמצעות הדסטארט – בייעוץ, בליווי, לפעמים גם בניהול פרויקטים, ובקרוב גם בקורס שנורקינג מקוון – עם ידע וניסיון שהצטבר במשך שנים של התנסות משני הצדדים – תמיכה ויזמות.

הרומן שלי עם מימון המונים החל ב-2015, כשהחלטתי אחרי 18 שנות הרצאה על מגילת אסתר, להוציא את כל הידע גם כספר. הקמפיין של "מגילת אסתר מאחורי המסכה" היה הצלחה כבירה וחגיגת אדרנלין אמיתית, ובעקבותיו הקמתי עם יובל את הוצאת הספרים הפרטית שלנו – "הוצאת זרש". בת דודתי יערה קקאו התמכרה בעקבותיי ומכאן זה כבר היה מדרון חלקלק מאוד, בכל פעם שלא היה לנו קמפיין משלנו פשוט אימצנו קמפיינים של אחרים. בשנים הראשונות ליוויתי מאהבה, ורק בהמשך הדרך שוכנעתי להתחיל ללוות קמפיינים בתשלום.

אני מכורה להדסטארט גם כיזמת וגם כתומכת. עשיתי וליוויתי פרויקטים במעל מיליון וחצי ש"ח במצטבר, ותמכתי במעל 100 פרויקטים. הידע שלי מבוסס גם על קמפיינים מוצלחים (רובם) וגם על כאלה שנכשלו. קורס שנורקינג כולל את כל הידע והניסיון שיש לי, ובתהליך הכתיבה בחודשים האחרונים גיליתי שיש לי מספיק ידע וניסיון לספר עב כרס!

3c498f13-6223-4bef-9fbf-b3d931c00433

מה נלמד בקורס?

למה מימון המונים?

במימון המונים הכסף חשוב, כמובן. הוא המטרה המוצהרת, אבל הוא ממש לא המטרה היחידה. היתרונות העיקריים של קמפיין מימון המונים הם במקומות אחרים לגמרי…

בניית קהילה ושימורה

במימון המונים אנחנו רותמים את כוחה של הקהילה שלנו ומאפשרים לה לעשות משהו מרגש ביחד, ותוך כדי כך להתגבש עוד יותר ולגדול. אם אין לך עדיין קהילה, יש לנו פרק שלם על זה.

קביעת סכום היעד הנכון

הרבה יזמים פשוט קובעים סכום יעד לפי מה שנראה להם הגיוני, בר השגה, או לפי הערכה, במקום לבדוק באמת את הצרכים שלהם. בנינו לכם כלי חינמי כדי לחשב מה הסכום שאתם צריכים לדרוש כדי שבטוח לא תפסידו גם אם הקמפיין יצליח.

בניית הקמפיין והשקתו

אחת מטביעות האצבע שלי על קמפיין היא האורך שלו - קמפיין בזק. נלמד על מהלך קמפיין טיפוסי - שלבים אופינייים בקמפיין, בעיות ואיך מתגברים עליהן, בחירת הפלטפורמה הנכונה והעברת המסרים.

תשורות: סוגים ותמחור

בקמפייני מימון המונים התומכים לא סתם מביעים הערכה אלינו באופן כספי ואמונה ברעיון שלנו, אלא גם מקבלים תשורות. נלמד מה סוגי התשורות השונים ואיך לתמחר אותן.

התנהלות מול מוסדות המדינה

ידעתם שאם סכום הגיוס שלכם עובר את ה-100,000 ש"ח תצטרכו להפוך לעוסק מורשה ולשלם מע"מ? בקורס נלמד על הפיכה לעוסק פטור או מורשה ועל איך מוציאים קבלות וחשבוניות.

זה רק על קצה המזלג.
בקורס נלמד 15 שיעורים מבוססי ידע וניסיון
של 7 שנות מימון המונים
וגיוס של למעלה מ-1,500,000 ש"ח!

כאן נרשמים כדי לקבל עדכון אישי ממני על פתיחת ההרשמה👇🏻