מתכננים להשיק קמפיין מימון המונים משלכם, אך לא בטוחים מה צריך להיות סכום הגיוס?
מחשבון שנורקינג לתכנון פיננסי
למה זה חשוב? כי הרבה יזמים פשוט קובעים סכום יעד לפי מה שנראה להם הגיוני, בר השגה, או לפי הערכה, במקום לבדוק באמת את הצרכים שלהם. ואחר כך הם מגלים שהם לא גייסו מספיק כסף בקמפיין. לא חבל???
בניתי לכם כלי חינמי כדי לחשב מה הסכום שאתם צריכים לדרוש כדי שבטוח לא תפסידו כסף, גם אם הקמפיין יצליח.
לקבלת הכלי הכניסו כאן את כתובת המייל שלכם 👇🏻
בונוס! ערך נוסף ממני, שלא מופיע בשום מקום אחר באתר, יחכה לך בתיבת המייל. אז שווה לבדוק!
מה הכלי עושה?
אתם מזינים לכלי את הנתונים הבאים:
נתוני המס שלכם
האם אתם עוסק פטור, מורשה או חברה בע"מ? מה אחוז המס שלכם? נתוני המס משמשים לצורך חישוב מדויק של עלות הפרויקט. הם אינם נשמרים ואינם מועברים לאף גורם. אין חובה לתת אותם אך נתונים חסרים עלולים לגרום להפתעות בתחום המיסוי.
העלות של כל חלק בפרויקט שלכם
כאן אנו מדריכים אותך לחשב את התקציב המדויק של הפרויקט, כולל שיקולי מס. אם יש לך כבר סכום ידוע ואין ברצונך לחשב הכול - אפשר פשוט להוסיף אותו בתור סעיף בודד בתקציב ולעבור הלאה.
עלות כל תשורה
בחלק זה תזינו כל אחת מן התשורות בפרויקט: עלות רכש/ייצור, עלות משלוח, עלויות נוספות (הזמן שלכם?), ומהו הסכום בו היא תוצע בקמפיין. יש אפשרות להתחשב גם בתשורות מוגבלות.
וזהו! הכלי משקלל את הנתונים ומחשב מה צריך להיות סכום היעד של הקמפיין שלכם. בסיום התהליך, תוכלו להוריד את הנתונים כקובץ אקסל, לשימושכם.
למה חשוב לקבוע סכום יעד נכון?
צפו בסרטון הבא ותגלו >>
הדרכה צעד אחר צעד לשימוש במחשבון
בסרטון שלהלן אני מדגימה איך משתמשים בכלי לתכנון פיננסי ומסבירה איך ממלאים כל שדה בטופס. בסיום הסרטון תבינו בדיוק איך לחשב את הסכום עבור הפרויקט שלכם >>
כדי לקבל גישה לכלי, מלאו כאן את הפרטים הבאים ותקבלו אותו במייל
👇🏻👇🏻👇🏻