החברות שלי עם ברק אולייר קשורה לארבעה קמפייני הדסטארט שונים, היום נדבר על השני מביניהם – הקמפיין של ברק לאלבום הגנוז, ומתוך הקמפיין הזה – שיש המון מה לומר עליו – אני רוצה להתמקד בתודות.
אחת מטביעות האצבע שלי בניהול קמפיינים (לצד קמפיין בזק וסכומים לא עגולים) הוא הודיה יומית לכל התומכים.
אני נורא אוהבת לעבוד עם יזמים שמבינים סיבה ומטרה, ולוקחים את זה לרמה הבאה. וזה בדיוק מה שברק עשה. כל יום היה שיר תודה עם שמות התומכים, וכל יום זה היה סגנון אחר, כלים אחרים ומיקום אחר, כך שגם ראו את כל מגוון הכשרונות, הסגנונות והווירטואוזיות שלו.
וגם, כידוע, פייסבוק מאוד נדיב בחשיפות לווידאו.
האמת, יצא כל כך מוצלח שאפילו חשבנו לעשות אלבום שלם משירי התודה.
בואו נראה כמה שירי תודה לדוגמה, בכל אחד נכללים גם כל התכנים והרגשות המומלצים לפוסט תודה…
ביום הראשון יש שיתוף רגשי – ההתרגשות מתחילת הקמפיין ותודה מכל הלב, בנוסף לכל שמות התומכים מהיום הראשון (ברור שאני מוזכרת בו! אני תמיד במעגל הראשון של הקמפיינים שאני מלווה או מנהלת!):
ביום השני הקטע הרגשני בסוף גורם להתאהב בו, מה שכמובן מגביר את הסיכוי שיתמכו:
זה במיתון אמצע הקמפיין – לתומכי כמה ימים ביחד. קשה להחליט, אבל נראה לי שזה השיר שאני הכי אוהבת.
יומיים לפני הסוף היה שיר עם שמות כלללללללללללללללללל התומכים עד אותו רגע, ויתרה מזו – עם חברים, משפחה וזמרים שברק עבד איתם בעבר. זה הכי מרגש בעיניי.
וכמה שעות לפני הסוף כשכולם אמרו לו אחי יש עוד 3000 ש"ח שים אותם בעצמך ותסגור – הוא פרסם פוסט שמסביר למה הוא לא יעשה את זה, יחד עם הקאבר המדהים הזה ל- I did it my way של פרנק סינטרה.
אפשר לראות את כל שירי ההדסטארט וגם שירים "נורמליים" של ברק בערוץ היו-טיוב שלו.