הצגה שליחותית

ד"ר תמר עילם גינדין

ד"ר תמר עילם גינדין

יועצת, מדריכה ומלווה למימון המונים

ביום ראשון הצגתי את עצמי כמו שצריך, ועכשיו אני רוצה לחזור ולנתח את מה שעשיתי שם.

שיתוף הפוסט

את המבנה הזה של ההצגה העצמית למדתי מדניאל בן ארי. בתוכניות שלו קוראים לזה "הצגה שליחותית". 

מזמינה אתכם לצפות שוב בקטע הבא:

"אני עוזרת לאנשים להביא את הערך שלהם לעולם באמצעות הדסטארט – בייעוץ, בליווי, לפעמים גם בניהול פרויקטים, ועכשיו גם בקורס שנורקינג מקוון – עם ידע וניסיון שהצטבר במשך שנים של התנסות משני הצדדים – תמיכה ויזמות"

 מי שמכיר אותי בכובע האיראניסטי שלי, מכיר את ההצגה השליחותית הבאה: 

"אני בונה גשרים בין עם ישראל לעם האיראני ופוקחת עיניים בשני הצדדים לגלות שבצד השני יש בני אדם, והם בדיוק כמונו. אני עושה את זה בהרצאות, ספרים, פודקסטים, פעילות רשת, והופעות בתקשורת בשלוש השפות".

 אבל כאן?

"אני עוזרת לאנשים להביא את הערך שלהם לעולם באמצעות הדסטארט"

בהצגה השליחותית אנחנו מציגים קודם כול את מה שאנחנו נותנים, אבל ה"איך" (החלק של "אני") בא אחרי החלק של "ערך" (הייתי אומרת "תועלת" אבל המילה הזאת נשחקה עד דק ויש אנשים שמשתמשים בה ברבים – עזבו, זה סתם עושה אותי עצובה). 

כלומר לא מה יוצא לי אלא קודם כול מה יוצא לך (או לעולם). זה נושא שמופיע לא מעט בקורסים ובבלוג, כי בתחום של מימון המונים זה עוד יותר חשוב לשים דגש על התומך, פחות על היזם. 

כמו כן, אני לא אומרת שאני עוזרת לאנשים "להגשים חלומות", למרות שבשביל הרבה אנשים זה העניין במימון המונים. "מגשימה חלומות" לא היה מביא לי יותר תלמידים מאשר "עוזרת להביא ערך"? 

יש מצב שכן, אבל זה לא מה שאני רוצה לעשות. להגשים חזון אולי כן, להגשים חלום לא. 

אין שום סיבה שאנשים יגשימו דווקא את החלום שלך, וכבר דיברנו על זה. 

אם באמת חשוב לך להצליח, צריך למצוא איך הפרויקט שלך עושה טוב לתומכים או לעולם. לכן לחשוב על הפרויקט שלך בתור להביא ערך לעולם זה אחד הצעדים הבסיסיים שצריך לעשות לפני שיוצאים למימון המונים. 

"בייעוץ, בליווי, לפעמים גם בניהול פרויקטים, ועכשיו גם בקורס שנורקינג מקוון"

כאן המקום לומר מה בדיוק אני עושה. זה יכול להיות כדי להציע את השירותים האלה או כדי שיבינו מה הרקע שלי. ואם הגענו עד כאן, אז גם אסביר מה אני מביאה איתי לשולחן: 

"עם ידע וניסיון שהצטבר במשך שנים של התנסות משני הצדדים – תמיכה ויזמות"

אחרי שהגדרתי את הערך שאני מביאה לעולם ואת הדרכים שבהם אני עושה את זה, אני גם נותנת את הערך המוסף שלי והייחוד (לא כולו, נו, בשביל זה צריך הרבה יותר ממשפט) – יש לי ניסיון של שנים גם כתומכת וגם כיזמת, ולמען האמת – גם כחברה שלא תורמת כשלא מתאים לי. זה חשוב כי אני באה עם הפסיכולוגיה של שני הצדדים. כי בסך הכול אנחנו כאן בשביל win-win…

אז לסיכום, הצגה עצמית שליחותית כוללת: 

  • את הערך שאני מביאה לעולם/לך 
  • איך אני עושה את זה
  • וכדאי גם: מה מייחד אותי, מה אני מביאה איתי לשולחן. 

אז מה ההצגה השליחותית שלכם?

 

רוצה לקבל את התכנים שלנו במייל?

כאן נרשמים לרשימת התפוצה 👇🏻

פוסטים נוספים

Uncategorized

תשורות בקמפיין – דוגמה לתהליך חשיבה

היי,  אני רוצה לשתף בחלק מתהליך החשיבה על התשורות, שוב תוך הדגמה מהקמפיין של מיכל ברקוביץ' אוטיזם – תתחילו כאן. לפני תחילת הקמפיין התמיכה של

Uncategorized

מה שאתם לא רואים

ביום ראשון לפני שבועיים ב-10:42 השקנו את הקמפיין של מיכל ברקוביץ' אוטיזם – תתחילו כאן.   הגענו ל-50% קצת לפני חצות, ול-400 תומכים בבוקר היום השני

רוצה להביא את הערך שלך לעולם?

כאן נרשמים לקורס שנורקינג 👇🏻