מתי לא כדאי מימון המונים

ד"ר תמר עילם גינדין

ד"ר תמר עילם גינדין

יועצת, מדריכה ומלווה למימון המונים

מימון המונים לא מתאים לכל אחד ולכל מצב. היום נדבר על 4 מקרים שבהם עדיף להימנע מקמפיין מימון המונים >>

שיתוף הפוסט

נראה לי שכבר הבנתם שאני מאמינה גדולה במימון המונים. ובכל זאת, אני גם מודעת לכך שזה לא מתאים לכל אחד ולכל מצב. 

אז מתי עדיף להימנע מקמפיין מימון המונים?

1. אם לא "נעים לך לבקש", ושיעור "החלפת דיסקט/עדכון תוכנה" לא עוזר. 

2. אם אין לך קהילה מספיק גדולה או מספיק תומכת. 

זה לא אומר שצריך להימנע מקמפיין, רק להימנע מחיפזון, ולקחת את הזמן הדרוש (בד"כ כחודשיים, אבל תלוי הרבה בפעילות שלך) כדי להקים קהילה שמחכה לפרויקט שלך בכיליון עיניים. נדבר על זה במודול הקהילה, שהוא המודול הראשון בקורס. 

3. אם המוכנות שלך לרכבת ההרים הרגשית לוקה בחסר…

קמפיין מימון המונים הוא רכבת הרים מטורפת של שמחה ועצבים, וזה משפיע על כל הסביבה שלך. 

4. אם אין לך זמן להשקיע ונראה לך שזה פתרון קסם.

קמפיין מימון המונים זה לא "שגר ושכח", זו עבודה במשרה מלאה. לעבוד קשה על ההכנה, ואז במשך זמן הקמפיין לעבוד עוד יותר קשה 24/7. זה כמו במבצע סבתא: אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז מגביר את הקצב. למען הסר ספק, במימון המונים המשפט הזה לא מתאר את מהלך הקמפיין, אלא את השקעת האנרגיה שלך. הקמפיין מתחיל הכי מהר שלך ואז נתקע, ואז משקיעים מלא זמן, ואם עושים הכול נכון אז הוא יטוס שוב בסוף.

חשוב לי לציין שאני מדברת על קמפיינים בארץ, של ישראלים לישראלים, עם מנטליות של ישראלים. בחו"ל המנטליות שונה ועדיין לא הצלחתי לפצח אותה. זו גם הסיבה שהקורס רק בעברית… 

אז נכון שאני נותנת כאן המון ערך בבלוג ובקורס, אבל לפני שאתם משקיעים את הזמן לקרוא או לצפות בהכול – שאלו את עצמכם: האם זה באמת מתאים לכם? האם אתם מוכנים להיכנס לרכבת הרים רגשית עם המון כיף ואדרנלין אבל בשלבים אחרים המון סטרס ועצבים? האם מתאים לכם להיכנס להתחייבות של 24/7 בלי הנחות, שגם כשאתם לא עושים משהו ממש, אתם כל הזמן במחשבה? 

מימון המונים זה כיף וחוויה, וכמו שהבנתם ממני גם ממכר – אבל זה לא לכל אחד. אז תחשבו, ואם תחליטו בחיוב – נתראה ביום שלישי 🙂 

רוצה לקבל את התכנים שלנו במייל?

כאן נרשמים לרשימת התפוצה 👇🏻

פוסטים נוספים

Uncategorized

תשורות בקמפיין – דוגמה לתהליך חשיבה

היי,  אני רוצה לשתף בחלק מתהליך החשיבה על התשורות, שוב תוך הדגמה מהקמפיין של מיכל ברקוביץ' אוטיזם – תתחילו כאן. לפני תחילת הקמפיין התמיכה של

Uncategorized

מה שאתם לא רואים

ביום ראשון לפני שבועיים ב-10:42 השקנו את הקמפיין של מיכל ברקוביץ' אוטיזם – תתחילו כאן.   הגענו ל-50% קצת לפני חצות, ול-400 תומכים בבוקר היום השני

רוצה להביא את הערך שלך לעולם?

כאן נרשמים לקורס שנורקינג 👇🏻